بعد از فوت یکی از فوتبالیست‌های سابق و مطرح فوتبال ایران، اتفاقاتی دردناک برای خانواده او رقم خورده و مادر او تهدید به قتل شده است!

انصاریان

به گزارش همشهری آنلاین، در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می کنند.

این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

مادر علی انصاریان در این خصوص گفت: ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند.

بغض مادر انصاریان در گفت و گو با طرفداری شکست و او به جز شکایت حقوقی، از اهالی فوتبال ایران درخواست حمایت داشته و از طریق رسانه طرفداری اعلام کرد: از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند.

کد خبر 878254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • ممدجفر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 25
    سنگ بزرگ نشونه نزده. سالها پیش منو هم تهدید به قتل کردن ... یکی میخواست منو با تیربار به قتل برسون یکی میگفت سر راهم مین ضدنفر میذاره.... زیاد خودتون رو نبازید... کسیکه بخواد مرتکب قتل بشه هرگز به زبون نمیاره مخصوصا با نارنجک ... اصلا ممکنه منظور طرف از نارنجک ازین ترقه های چینی توی بازاره...
    • علیرضا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      2 0
      نکنه خواب دیدی یا جو گرفتت آخه تیربار و مین ضدنفر کجابود تازه چیزی نیست منو با جنگنده F35تهدیدکردن
  • مهرداد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 10
    امنیت ایران بالاست نترس مردم با شما هستن
  • NL ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    11 2
    چرا این خانم از برادر شوهرش کمک نمی گیرد؟!!!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    1 0
    من متجبم از این همه حمایت ،و البته باعث تاسفه
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    اونهمه دوستانش و همکارانش هنوز که هنوز جلوی دوربین با شنیدن اسمش شروع میکنن به اشک تمساح ریختن حالا کجا هستن؟ اگر رفیق هستید پس به مادر رفیقتون کمک کنید، هر چند که با پخش خبر دیگه هیچ خطری شمارو تهدید نخواهد کرد و حتما قوه قضائیه وارد ماجرا خواهد شد
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    4 1
    طرفداران پرسپولیس هنوز. اینقدر بی‌غیرت نشدن که کسی به مادر علی انصاریان بی احترامی کنه چه برسه دست روی یه مادر بلند کنه اسامی این دونفر اعلام کنید